Grunden i verksamheten är våra medlemsmöten. Förutom detta, träffas vi vid studieresor, foderfångarutflykter, hemma-hos-reportage, utställningar m.m. Mötena hålls normalt den tredje onsdagen varje månad (utom sommaruppehåll i juni, juli och augusti) klockan 19:00 i Nannaskolans matsal, ingång från gården. Välkommen från ca 18.30 för lite fika och mingel innan. Uppsala akvarieförening är givetvis medlem i…